Real Estate

Real Estate

Loopt u soms ook verloren in het papierwerk?

In de vastgoedsector draait alles om vertrouwen en snelheid. Als makelaar, syndicus of gebouwbeheerder wil u graag uw klanten ontzorgen en voorzien van relevante informatie over vastgoed. SPOQ helpt bij het bewaren van het overzicht, het beheren van meerdere, afzonderlijke gebouwen en garandeert een volledige en snelle service dankzij het uitgebreide partnernetwerk. Zo kan u focussen op uw kerntaken als syndicus of makelaar. 

Onze partners

Onze voordelen

Stap 1

Verschillende vestigingen in één platform managen

Alle attesten en verslagen van verschillende vestigingen zijn te raadplegen in SPOQ. Er is dus één centraal overzicht voor bijvoorbeeld zaakvoerders of preventieadviseurs, terwijl een uitbater of manager van één specifieke vestiging enkel deze documenten kan raadplegen.

01
 
Stap 2

Alle nodige diensten onder één dak.

Van elektriciteit tot brand, milieu en veiligheid: SPOQ heeft een totaalaanbod samengesteld. Zo heeft u slechts één aansprekingspunt nodig, wij regelen al de rest. 

02
 
Stap 3

Nooit iets vergeten: automatische opvolging

Zijn er bepaalde keuringen of inspecties die op regelmatige basis moeten gebeuren? SPOQ zorgt voor automatische herinneringen én afspraken om steeds in orde te zijn. U hoeft hier zelf niet meer aan te denken, wij garanderen dat u tijdig een nieuwe afspraak heeft. 

03
 
Stap 4

Sectorspecifieke kennis

Dankzij een breed netwerk aan experts, kan SPOQ u ondersteunen in sectorspecifieke uitdagingen. Ook specifieke wetgeving behoort tot de kennisdomeinen van de experts binnen SPOQ. 

04
 

Back in control, forward in business.

Dat is wat wij u beloven. Opnieuw focus op de kerntaken, terwijl wij voor al de rest zorgen. 

Totaaloplossing voor veiligheid en compliance in de Horeca: van keuringen tot risicoanalyses

Wij bieden een totaalaanpak voor veiligheid en compliance in elektriciteit, brand, veiligheid, gas en hef- & hijsmateriaal. Met ons gebruiksvriendelijke platform beheert u attesten en verslagen centraal, ideaal voor ketenstructuren. Uitbaters houden eenvoudig overzicht, en preventieadviseurs en facility managers beheren de volledige groep efficiënt.

Onze slimme opvolging voorkomt gemiste afspraken of deadlines. Automatische herinneringen, sectorspecifieke kennis en een complete planning ontzorgen u volledig. Zo kunt u zich richten op uw kerntaken, terwijl wij zorgen voor een veilige en conforme omgeving.

Eric Huybrechts - Maintenance Manager bij NH Hotels

“Samenwerken met ACEG maakt mijn job eigenlijk makkelijker,” aldus Eric Huybrechts, Maintenace Manager bij Spaans hotelketen NH Hotels. “Het was vooral de manier van verslaggeving en het digitale platform dat de doorslag gaven in de samenwerking. Het grote probleem bij onze vorige partner was het gebrek aan toelichting. Bij ACEG krijgen we voldoende informatie bij problemen of inbreuken en krijgen we ook de nodige ondersteuning in het zoeken naar oplossingen.”

Klaar om SPOQ te ontdekken?